Často kladené dotazy
Jakou koloběžku vybrat?
Jaké jsou hlavní rozdíly mezi Mini Classic a Mini Deluxe?
Mini Micro DELUXE je vylepšená verze klasické Mini. Oproti původnímu modelu Mini Micro CLASSIC má verze DELUXE navíc výškově nastavitelná řídítka, protiskluzovou desku (z desky vystouplý gumový nápis), vyšší max. nosnost 35 kg a reflexní prvky v zadní části koloběžky. Vylepšený byl také design - eloxovaná řídící tyč v barvě koloběžky přizpůsobuje Mini Deluxe dnešnímu trendu. Jízdní vlastnosti jsou u obou verzí stejné.
Jaké jsou hlavní rozdílý mezi Maxi Classic a Maxi Deluxe?
Maxi Micro DELUXE je vylepšená verze klasické Maxi. Oproti původnímu modelu Maxi Micro CLASSIC má verze DELUXE navíc protiskluzovou desku (z desky vystouplý gumový nápis), vyšší max. nosnost 70 kg a reflexní prvky v zadní části koloběžky. Vylepšený byl také design - eloxovaná řídící tyč v barvě koloběžky přizpůsobuje Maxi Deluxe dnešnímu trendu. Jízdní vlastnosti jsou u obou verzí stejné
Jaký je rozdíl mezi koloběžkou se 3 kolečky a koloběžkou se 2 kolečky?
Koloběžka se třemi kolečky, neboli Kickboard, je určen spíše pro zábavnou jízdu na hladkých površích a kvalitních chodnících. Kickboardy jsou ideální do in-line parků, kde si můžete užít zábavnou jízdu a "surfování po chodníku". Kickboardy zatáčí přenesením váhy na levou nebo pravou stranu, jízda je tak velmi zábavná a velmi podobná surfování, skateboardingu, nebo jízdě na snowboardu. Klasické dvoukolové koloběžky jsou pak vhodné i na delší trasy, výlety, přemisťování po městě a cestování v městské hromadné dopravě. Dvoukolovou koloběžku snadno složíte a vezmete ji s sebou na dovolenou. Pokud si tedy chcete užít zábavnou jízdu, protáhnout tělo a způsobit rozruch na cyklostezkách nebo inline parcích, sáhněte po Kickboardu. Pokud potřebujete koloběžku pro přesun z bodu A do bodu B,chcete vyrazit na výlet nebo jet s koloběžkou na dovolenou, volte raději klasickou dvoukolovou koloběžku.
Obecně o nákupu
Jaká je cena dopravy?
Přehled cen dopravy neleznete zde: Ceny dopravy
Kde vás najdu?
Nejdete nás na této adrese: Mostecká 2206/22, 58601 Jihlava, Česká Republika.
Více v kontaktech
Kdy obdržím objednané zboží?
Objednávky přijaté v pracovní den do 12:00 jsou zpravidla odeslány tentýž den. Zboží tak obdržíte následující pracovní den.
O odeslání zboží informujeme emailem, jehož obsahem je odkaz na sledování pohybu zásilky a kde je uvedeno, v kolik hodin bude zásilka přibližně doručena.
Mohu u Vás objednat a nechat si zboží zaslat na jinou prodejnu / osobní odběr na výdejně po ČR?
Ne, to není možné. V současné chvíli je osobní vyzvednutí objednávek vytvořených na našem e-shopu možné pouze na naší provozovně.
Pokud požadujete osobní převzetí v jiném městě, kontaktujte některého z našich prodejců: https://www.micro-kolobezky.cz/prodejci.php
Jakého mohu zvolit dopravce pro doručení zásilky?
V současné chvíli lze zvolit přepravní společnost GLS (doporučujeme), která zásilku přiveze až k Vašim dveřím na Vámi určenou adresu.
V případě, že Vás řidič na uvedené adrese nezastihne, bude Vás kontaktovat. Další pokus o doručení pak proběhne následující pracovní den, nebo v den, který si s řidičem upřesníte.
Druhou variantou je Česká pošta, která zásilku taktéž doručí až k Vašim dveřím. V případě nezastižení, zůstává zásilka k vyzvednutí na Vaší poště po dobu max. 5 dní.
Mohu si nechat zboží poslat na jakoukoli adresu / do práce?
Ano, zboží můžeme doručit na jakoukoli soukromou nebo firemní adresu v České republice nebo na Slovensku.
Jaká je záruční lhůta na koloběžky, díly a příslušenství Micro?
Na veškeré zboží je zákonem stanovena záruční lhůta v délce 24 měsíců od zakoupení zboží. Daňový doklad, který obdržíte společně se zbožím,
slouží zároveň jako záruční list. Tento doklad tak prosím pečlivě uschovejte.
Jak a kde reklamovat poškozené zboží?
Reklamaci můžete předat prodejci, u kterého jste zboží zakoupili. Reklamované zboží, které jste zakoupili přímo na naší provozovně nebo na e-shopu micro-kolobezky.cz
je možné přinést osobně nebo zaslat na naši adresu: Micro-kolobezky.cz, Mostecká 2206/22, 58601 Jihlava. Spolu s reklamovaným zbožím nám zašlete vyplněný reklamační formulář,
ke stažení zde: https://www.micro-kolobezky.cz/dok/reklamace_vymeny_micro.pdf.
Doporučujeme nás před odesláním reklamace kontaktovat.
Obecné otázky ke zboží
Kolik koloběžka váží?
Váha jednotlivých modelů je vždy uvedena v detailním popisu konkrétního zboží / koloběžky.
Jaké jsou rozměry koloběžky?
Rozměry jednotlivých modelů jsou uvedeny v detailním popisu konkrétního zboží / koloběžky.
Otázky ohledně servisu a dílů
Kde najdu autorizovaný servis koloběžek Micro?
Seznam prodejců a autorizovaných servisních míst naleznete zde: https://www.micro-kolobezky.cz/prodejci.php.
Mohu poslat koloběžku na servis poštou?
Ano, koloběžku můžete přinést osobně, případně odeslat na naši adresu. Před odesláním koloběžky nás prosím kontaktujte. Pokud je v blízkosti Vašeho bydliště i náš autorizovaný prodejce / servis koloběžek Micro, můžete koloběžku donést i k tomuto prodejci na servis.
Jak zjistím, který náhradní díl potřebuji?
Číselný kód označující přesný typ dílu lze vyčíst na servisním obrázku jednotlivého modelu koloběžky. Tyto obrázky naleznete v sekci náhradní díly u konkrétního Vašeho modelu.
Kam se mám obrátit, když nemohu najít / identifikovat požadovaný náhradní díl?
V případě, že se Vám požadovaný díl nepodařilo identifikovat nebo jej nemůžete v naší nabídce naleznout, kontaktujte nás emailem na info@micro-kolobezky.cz nebo telefonicky na +420 777 295 131
Mohu si objednat samotný díl a svépomocí jej vyměnit?
Ano, můžete. Výměna některých dílů je díky promyšlené konstrukci koloběžek Micro velmi snadná. Výměnu kolečka, šroubu nebo brzdy tak určitě zvládnete sami. Ušetříte tak nejen náklady spojené se servisním zásahem u nás, ale také za odeslání celé koloběžky k nám.
Pokud vyměním nějaký díl koloběžky, ztrácím tím záruku?
Ne. Pokud bude výměna provedena originálními díly, v souladu se správným technickým postupem a nebudou při ní poškozeny další díly, nedochází výměnou ke ztrátě záruční lhůty.